NDG edukatorė Eglė Nedzinskaitė sakė, kad fotografas A. Marcinkevičius į pasaulį žvelgė labiau pro vaizdo kameros nei pro fotoaparato akutę. Užfiksuotas kadras – laiko akimirkoje inerciją išsaugojęs veiksmas, įvykis ar pasakojimas.
Mes, galerijos lankytojai, „skaitėme“ fotografijas, kurių pasakojimai dažnam buvo atpažįstami, „iš tų laikų“: apie kolūkių susirinkimus, gatvės darbų subtilybes, kasdienes pramogas ir šventes, automobilius, techniką, madą, prabangą ir t.t.
„Daug istorijų aš galiu papasakoti, man nereikia nuotraukų“, – sako Raimundas paeiliui A.Marcinkevičiaus fotografijoms priskirdamas pavadinimus: „Našlaičiai, pagelbėkite“, „Kiek aš galiu dirbti, man reikia pailsėti“, „Darbininkai, einam pietų“, „1986-ieji. Mes streikuosim“, 1988-ieji. Mes nepasiduodam“, „Kolūkio susirinkimai“, pridurdamas, – „matot, močiutė sėdi, seneliai, pakelsime pensijas, pakelsim algas, jūs tik dirbkit“, – sako Raimundas. Ir priduria, „Tai jaunystė, aš gi viską pamenu.“
Liuda ilgokai stabtelėjo prie kitos fotografijos. Sako – „šitą norėčiau išsinešti. Labai gražios akys, geras veidas.“ Raimundas pritaria – „Tai žymus rusų aktorius. Jo žvilgsnis parodo žmogaus šilumą. Pagal akis galima atspėti, ar esi laimingas žmogus ar ne.“
Paklausiu Arvydo, kuri fotografija labiausiai įsiminė. Sako: „Ši, jos nesupratau. Minties nepagaunu. Mintis turi būti. Nepagaunu minties. Man ji patinka, nes aš jos nesuprantu.“
(Iš apsilankymų Nacionalinėje dailės galerijoje projekte „Padainuok man labanakt“ („Sing me to sleep'').)